wtorek, 18 października 2011

Naleśniki z tofu i rodzynkami na słodko

Ostatnią kostkę tofu naturalnego , którą miałam w lodówce postanowiłam wykorzystać na słodko . Marzył mi się tofurnik ( nigdy nie robiłam ani nie jadłam ) , ale tofu miałam mało , więc ledwie starczyło na naleśniki .

Nadzienie z tofu z rodzynkami 


- kostka tofu naturalnego
- garść rodzynek
- 2-3 łyżeczki cukru trzcinowego
- 2 łyżki mleka sojowego
- cukier waniliowy

Rodzynki zalewamy wrzątkiem i odstawiamy na pół godziny . W tym czasie możemy usmażyć naleśniki . Resztę składników nadzienia rozgniatamy widelcem , dodajemy rodzynki .






 Naleśniki zawinęłam w kopertę , podsmażyłam na oleju i posypałam cukrem pudrem . Odlot! Wiem , wiem nijak się ma do ukochanego RAW , ale raz kiedyś można ;).







Dziękuję za :

- kino
- rozmowy
- świetny wzór na serwetce ;)
- że co złe mija
- za  weganizm po stokroć dziękuję
- za szczupłą sylwetkę
- za Niego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz