sobota, 19 stycznia 2013

Wegańskie pyszne pierogi z soczewicą

Ależ mam zaległości :) Już połowa stycznia minęła a tu ani jednego przepisu... To nie znaczy , że nie jemy i nie gotujemy. A więc ............. pierogi !

Ciasto z mąki pół na pół owsianej i pełnoziarnistej , szczypty soli , łyżki oliwy i ciepłej wody.
Farsz robi się niesłychanie prosto. 3-4 cebule podsmażone na oliwie. Paczka czerwonej soczewicy ugotowana w małej ilości wody ( dolewam w trakcie gotowania bo odcedzić mocno ugotowanej chyba się nie da ;) . Wymieszać i już . Pyszności !





Dziękuję za :

- weekend , choć krótki
- pracę
- weganizm
- banany
- że widzę , słyszę , mówię , chodzę
- zdrowie
- ciepło
- dojrzałość
- świadomość siebie i swoich potrzeb
- za tę chwilę , która właśnie trwa !

<3

7 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zaryzykować i spróbować ugnieść ciasto na pierogi. Ale się boję. Z farszem i sklejaniem sobie poradzę, ale ta podstawa... Pewnie będziesz musiała trzymać mnie za rękę. Choćby i wirtualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za rękę i nie puszczam :)
    Zobaczysz , że wyjdą i będziesz tak jak ja sobie zadawać pytanie : dlaczego wcześniej nie robiłam skoro to takie proste ? :))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pierogi z soczewicą, tylko strasznie mi się nie chce zebrać do ich robienia :)
    Mój facet coś ostatnio deklarował, że jak przygotuję ciasto, on wykona czarną robotę, powycina i poskleja pierogi więc może wreszcie się zdecyduję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzydziestoletnia :)) Ja też mam pomocnika do lepienia , właściwie to Jemu wychodzą lepiej , te równiejsze na pewno nie wyszły spod mojej ręki ;)

      Usuń
  4. Świetny pomysł z tym nadzieniem. Ostatnio eksperymentuje z wegańskimi przepisami, a ten na pewno mi będzie smakował :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania :))
      Pierogi są wspaniałe , bo można je nadziewać praktycznie wszystkim :))
      Pozdrawiam cieplo :)

      Usuń
  5. Cheap Landscaping Ideas - Mulch Your Garden Deciding If
    You Should Buy Topsoil Or Stick With What You Have Now

    my weblog: X-Arena.Eu
    Here is my site - tree nursery milwaukee

    OdpowiedzUsuń