wtorek, 22 listopada 2011

Jak gruszka i banan spotkały się z truskawką - surowy deser owocowy

Niestety sezon truskawkowy dawno już za nami . Czas sięgnąć po mrożonki . Miałam ochotę na owoc .


Owocowy deser

1 banan
pół gruszki 
kilka mrożonych truskawek

Truskawki lekko rozmrozić i zmiksować . Polać musem pokrojone owoce . Zajadać z pomocą widelczyka :)




Dziękuję za :

- potrzebne rzeczy , które otrzymuję
- żółtozielone banany
- bliskich
- miniony weekend
- za Was czytających i piszących :)
- internet
- inspiracje

3 komentarze:

  1. A łapkami można?
    Przepiękne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne i pyszne jedzonko :) Mmm, uwielbiam truskawki, szkoda, że mi się "mamine" skończyły ;) zużyłam niedawno ostatnie do koktajli ;) na sklepowe to się chyba jednak nie skuszę... Wolę poczekać na sezon, nawet jeśli on będzie dopiero za ponad pół roku :) Wtedy się objem do woli i zrobię własne zapasy, ha :)
    Buziaki przesyłam, Gosia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedroneczko :)
    Można , można ;)
    Ściskam <3

    Gosiu :))
    To prawda , te sklepowe nie najlepsze ale na bezrybiu i rak ryba ;) Żałuję , że nie mam zamrażarki , porobiłabym zapasy owocowe .
    Szkoda , że u nas jesieniozima trwa tak długo ...
    Buziaki Gosiu :))) <3

    OdpowiedzUsuń