piątek, 20 stycznia 2012

Szejk z gruszką i sałatą rzymską - naturalne witaminki :)

Sałata rzymska  zawiera karoten , witaminy B1, B2, PP, C. Jest słodziutka i delikatna w smaku .
Można jej używać do sałatek , można też zrobić cudownego szejka.

Potrzebujemy :

- listki sałaty rzymskiej
- dojrzała soczysta gruszka
- banan
- woda mineralna niegazowana

To wszystko blendujemy i wypijamy ze smakiem :))


Cudownie orzeźwiające , energetyczne śniadanko .


Dziękuję za :

- smacznego szejka
- weganizm 
- wierność własnym zasadom ( choć może komuś wydają się dziwne ;)
- Was Kochani czytających bloga
- coraz to nowe książki , które chcę przeczytać
-Miłość ( niezmiennie :))
- że jestem tym , kim jestem
- za chwilę co trwa

5 komentarzy:

  1. a ja dziękuję za pyszny przepis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, akurat mam sałatę rzymską w lodówce! Wykorzystam przepis jutro rano :) Dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nawet w promocji jest ta sałata, ale mam pełną zamrażarkę jarmużu i pewnie to on powędruje do szejka...szkoda, ze gruszki takie drogie u mnie są teraz ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. M. :)) Gosiunka :))) Ania :)))
    Cudownie Was widziec blogowe siostry :))
    Smacznego szejkusia Wam życzę :)
    Buziaki i miłego cudownego weekendu !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. RawStajl :))
    Witaj :))
    Rzymska wystąpiła bo zabrakło szpinaku :)
    Sciskam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń