poniedziałek, 28 maja 2012

Lekko sorbetowe wegańskie surowe lody pomarańczowe

Hej Kochani :)

Pod tą przydługą nazwą kryje się prostota. Smaku i wykonania. Cudownie orzeźwiająca świeżość z nutą słodkości. Tej naturalnej , pełnej witamin i zdrowia .

1 kg pomarańczy
2 bardzo dojrzałe banany

Z pomarańczy wyciskamy sok i blendujemy z bananami . Mrozimy w pojemniczkach, wkładamy patyczki , by było za co trzymać :).



Dziękuję za :

- Radio Na Fali
- EFT
- bardzo wczesny poranek
- wychodzące słonko
- pyszną kawę
- Ludzi
- wszystko !

5 komentarzy:

  1. Wyglądają obłędnie, mają cudny kolor, właśnie wyobrażam sobie jak muszą smakować. Owocowa eksplozja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie wyglądają! Będę mrozić :) Dzięki za pomysł :) Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze skombinowac sobie takie pojemniczki, zeby nie latac z wywieszonym jezorem za kupnymi sorbetami *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Kupiłam niedawno pojemniczki! Veganandvain- jak masz gdzieś ikeę to za 7,90 można kupić pojemniczki na 6 sztuk.
    Tak naprawdę to ślina mi pociekła na myśl o pomarańczach, dopiero banany <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia :)) Gatita :)) Veganandvain :)) Czapka :))
    Witajcie Kochane :))
    Widzę , że Wam smaka narobiłam ;)
    Z Ikea pojemniczki są super , kupiłam właśnie na allegro , jestem bardzo zadowolona. Te na zdjęciu to są zwykłe pojemniczki po deserach dla dzieci , troszkę zbyt szerokie , te Ikeowskie są o niebo lepsze.

    Ściskam Was owockowo <

    OdpowiedzUsuń