środa, 19 czerwca 2013

Wegańskie brownie wilgotne i niesamowicie czekoladowe

Oryginalny przepis :

http://veganne-and-proud.blogspot.com/2012/07/brownies-weganskie-niebianskie_12.html

Moje modyfikacje :
( części produktów nie miałam , ale bardzo starałam się trzymać oryginału )

    3 średnie dojrzałe banany
    tabliczka gorzkiej czekolady + 2 lyżki mleka sojowego
    do rozpuszczania czekolady
    2 łyzki oleju
    1 łyżeczka proszku do pieczenia
    1/2 szklanki cukru brązowego
    2 łyżeczki cukru waniliowego
    3/4 większego kubka mąki pełnoziarnistej
    3 łyżki kakao

Piekliśmy 28 minut .

Wilgotne , mocno czekoladowe z chrupiącą skorupką . Ciężkie i sycące tak , że nie dałam rady zjeść więcej jak 3 kawałki ( zwykle daję ;P )

Został kawałek na drugi dzień i było jeszcze smaczniejsze !


Dla złagodzenia czekoladowości jedliśmy z musem z jabłek z cymanonem









Dziękuję za :

- wakacyjne plany
- zbliżający się urlop
- słońce i upał
- letnie klimaty
- krótkie spodenki
- spacery
- przebiegnięte 15 kilometrów ! :)))



6 komentarzy:

  1. super przepis! koniecznie muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wegańskie brownie z bananami to zawsze najlepszy deser, ja bym zjadła trzy kawałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba gdzieś popełniłam błąd, bo moje ciasto, chociaż wygląda jak Twoje ze zdjęcia (i piekło się ponad 30 min), to ma konsystencję gumy. ale jest zjadliwe ;)

    pozdrawiam:)

    kata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kata .. hmmm nie mam pojęcia bez spróbowania czy takie samo wyszło
      Moje bylo ciężkie , wilgotne takie zakalcowate jakby z chrupiącą skórką , ale takie podobno ma być :))

      Usuń