poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wegańskie danie w 10 minut - makaronowe pyszności

Dla tych , którzy mają mało czasu .
Dla głodomorów.
 Dla makaronu amatorów.
Dla miłośników pomidorów.
Dla ludzi zabieganych.
Dla Pań zapracowanych.
Dla Panów sport lubiących
z głodu się słaniających
Dla tych co lubią czosnek
I w smak im dania ostre
Dla par na kolację
Dla męża w delegację.


ups............
Wymknęło mi się ;P
Czasem tak mogę bez końca.

A tak na serio . Jeśli ocalała Wam polowa słoiczka pomidorów w oleju z poprzedniego przepisu , to macie danie w 10 minut a nawet krócej , zależy jaki jest czas gotowania makaronu , którego użyjecie.

3/4 paczki pełnoziarnistego makaronu ugotować.
Podczas gotowania pomidory ( 1/2 słoika suszone , w oliwie z ziołami  ) + 3 łyżki oliwy z zalewy + 2 łyżki wody + pokrojony ząbek czosnku + ewentualnie sól jeśli pomidory nie są słone - wszystko miksujemy.

Mieszamy z powstałą pastą makaron. Gotowe ! Posypałam na wierzch oliwkami.





Dziękuję za :

- powracanie do zdrowia ( przeziębienie to dokuczliwa sprawa )
- weganizm :)))) i wszystko to co mi daje
- moich bliskich
- za to kim jestem i nie chcę być kimś innym :)
- codzienne zmagania
- siebie
- bieganie
- książkę Jurka Scota



4 komentarze:

  1. Na pewno pycha:) Dzisiaj zrobiłam makaron z cukinią i oliwkami, pycha:) Następnym razem spróbuję Twojego przepisu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam , sama byłam zaskoczona smakiem :) Z cukinią też lubię :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super:) koniecznie do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń