czwartek, 28 czerwca 2012

Warzywna patelnia - pomysł na obiad z cukinią i bakłażanem

Robi się dość szybko . Jest niedrogo. Sycąco. I zdrowo.
Bakłażan nazywany jest też gruszką miłosną i uważany za afrodyzjak . Aby stracił swą goryczkę kroimy go na plastry i solimy na sitku , po chwili wystarczy przepłukać go pod bieżącą wodą.

Do dzisiejszego dania potrzebujemy :

1 średnia cukinia
1 bakłażan
1 cebula
2-3 młode marchewki
1/2 puszki zielonego groszku
sól, pieprz
olej do smazenia

Warzywa  kroimy na plastry wrzucamy na patelnię z oliwą i odrobiną wody i dusimy pod przykryciem . Na koniec dodajemy zielony groszek. I już.



Ja podałam z pełnoziarnistym makaronem :)



Dziękuję za :

- maila od Agnieszki :)
- cierpkość wiśni
- EFT
- codzienność
- Miłość :)

2 komentarze:

  1. Nieskromnie pomyślałam, że to o mojego maila chodzi ;) Ja też bardzo Ci dziękuję :) I za dzisiejszy obiecujący przepis też!

    OdpowiedzUsuń
  2. AgaWu :))
    Oczywiście , że o Twojego :))
    Dziękuję , że jesteś !
    <3

    OdpowiedzUsuń