niedziela, 25 maja 2014

Czar starych aut / Bezglutenowe racuszki kukurydziane

Lubicie stare samochody ??


Racuszki kukurydziane 
Jakiś czas temu je robiłam . zdjęcie jest niestety słabe , ale smak całkiem całkiem .

1 szklanka wody
1 szklanka mąki kukurydzianej
1/4kostki drożdzy 
3-4 łyżeczki cukru

drożdże rozrobić z 1 łyżeczka cukru , jak urosną zmieszać zresztą składników, zostawić do urośnięcia , smażyć



Idealnie nadają się do np musu z jabłek z cynamonem  czy innych owoców . Mus oczywiście robimy własnoręcznie . Same racuszki są jak dla nas troszkę zbyt suche ( tak to już jest gdy jednym z lepszych deserów ostatnio jest np tarta marchewka z jabłkiem czy micha owoców ,             najważniejsze , żeby było " mokre "  ) .


Dziękuję za :

- oglądanie półmaratończyków w biegu w deszczu ( choć wolałabym biec niż patrzeć )
- że prawie już mogę stawać na stopę ( no , na razie na piętę raczej )
- mnóstwo ciekawych ksiażek do czytania
- film " Pod mocnym Aniołem " 
- pół leniwej niedzieli ze smakołykami :)
- już ponad 3,5 msca bez glutenu
 ( sama się zdziwiłam jak to poleciało ) nie jemy mięsa nabiału glutenu śmieciowego żarcia nie palimy fajek ( a robiliśmy to kiedyś feeeeeeeeeee ;) ), rety bo mnie wezmą w butach biegowych do nieba .... ( żarcik gdyż skłaniam się ku teorii Hawkinga o braku nieba itp gadżetów 

6 komentarzy:

  1. A jakby wkroic do masy dużo jabłek? Racuszki byłyby wtedy mokre i owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde, nie mam drozdzy :C a podobnie jak wyzej, chetnie wrzucilabym tam jablka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4ad69 :) Pralnia :)
    Nie mam pojęcia ... tzn ja też chętnie dałabym mnóstwo jabłek do środka , nie wiem jednak jak by się to sprawdziło przy smażeniu , jak ktoś spróbuje , dajcie znać . Mam niewielkie doświadczenie z mąką kukurydzianą i z drożdżami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyno, wyglądasz fantastycznie! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie - Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha , jutro zrobię na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń