poniedziałek, 14 grudnia 2015

Moja seleryba

Musiałam spróbować . efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania . Pyszne !

Seleryba

z przepisu Jadłonomii  http://www.jadlonomia.com/przepisy/seleryba/

Zmodyfikowałam trochę ilość a właściwie zredukowałam do połowy , gdyż ta porcja starcza nam dla dwóch dośc głodnych osób .
Pokochałam od pierwszego kęsa .


1/2 kg selera
1 litry bulionu warzywnego
2 arkusze nori + 3 arkusze do owijania kotletów
2 łyżki sosu sojowego
2 liście laurowe
2 ziela angielskie
1/2 łyżeczki ziaren kolendry
sól i czarny pieprz
mąka do panierowania

Seler obrać przekroić na pół i pokroić w 1 cm plastry , do garnka dodać wszystkie przyprawy i gotować około 15 minut by był aldente , nei rozpadający się .

Ostudzony seler  posolić i posypać pieprzem . Glony porwać na paski i na chwilkę zamoczyć w wodzie na płaskim talerzyku , by zmiękły i dały się owijać wokół selera. Owinięty seler panierować w mące i smażyć .

Obowiązkowo do Seleryby micha  surówki z kapusty kiszonej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz