czwartek, 5 kwietnia 2012

Prawie ... kruche wegańskie rogaliki z jabłkiem ;)

Chodziły za mną rogaliki kruche . Nie mogłam znaleźć przepisu na wegańskie ciasto do wspomnianych rogalików , bo wszystkie miały w składzie margarynę. Nie mam w zasięgu typowo wegańskiej margaryny , więc musiałam kombinować . Ciasto trudno się wałkowało , więc zamiast rogalików wyszły jabłka owijane ciastem :) Ale smak za to idealny!

 Jeśli znacie przepis na wegańskie kruche rogaliki to chętnie przygarnę , ale musi być bez margaryny :)

A teraz przepis :)

2 szklanki mąki pełnoziarnistej
3-4 łyżki wody
5 łyżek oliwy
2 łyżeczki proszku do pieczenia
duża szczypta soli
3 łyżeczki cukru
cukier waniliowy

Z podanych składników wyrobić ciasto , zawijać w nie kawałki jabłka obtoczonego w cynamonie.

Piec około 20 minut ( aż się zarumienią )



Nie wyglądają zbyt efektownie ale smakują bosko :)


Dziękuję za :

- spokojny sen
- wszystko co otrzymuję
- małe radości
- zapach cynamonu
- wszystko co dobre i pozytywne

4 komentarze:

  1. Smaki mi narobiłaś, a nie chce mi się robić, bo już sobie wyobrażam jak to ciasto mi się nie chce rozwałkować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Anonimku :))
    Wałkuje się ciężko , ale za to jaki smak! :))
    Usciski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. i mi smaka narobiłams kochanie, pyszotka normalnie...sciskam cie z całej sily<3

    OdpowiedzUsuń