czwartek, 9 czerwca 2011

RAW - szejk z kiwi , surowe spaghetti z cukinii

Trzeci już dzień zaczęłam surową dietą. Nie wiem , ile to  potrwa , nie planuję , nie zakładam - czuję się świetnie , mam mnóstwo energii i o to przecież chodzi :)

Jak co rano piję szejka .
dzisiaj

banan-kiwi-woda-listki szpinaku


Pokusiłam się o zrobienie spaghetti z cukinii.
Oglądałam filmik  Marcina ( rawstaurant.blogspot.com) , ma świetną maszynkę do robienia makaronu z cukinii i pewnie nie tylko z cukinii można. Ja zrobiłam obieraczką do warzyw i nie wygląda tak ładnie. Musiałam zmodyfikować przepis , bo nie miałam wszystkich podanych tam składników .

Produkty jakich użyłam :
- 1 nieduża cukinia

- 2 dojrzałe pomidory
- sól , pieprz czerwony , bazylia ,oregano , pieprz cayenne
- garść pestek dyni
- łyżka oliwy z oliwek

Z cukinii za pomocą obieraczki do warzyw robimy makaron . Pozostałe składniki miksujemy w blenderze. 

Bardzo szybko i prosto . Danie okazuje się być bardzo smaczne :)



Dziękuję za :

- doskonałe samopoczucie i energię
- za nadzieję
- za zmiany
- za zieleń
- za nadchodzący weekend
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz