środa, 1 czerwca 2011

Zdrowe przysmaki na Dzień Dziecka

Dzień Dziecka :)))

Jakoś dziwnie się składa , ale ja cały czas czuję się dzieckiem...

I z tej okazji propozycje zdrowych i smacznych przysmaków.
Jako , że sezon truskawkowy trwa na pierwszy ogień :

mus truskawkowy


1/2 kg truskawek zmiksować blenderem , schłodzić . I już .



Sałatka owocowa 

Moja składa się z banana i kiwi - ciekawe połączenie smaku kwaśnego kiwi z bananem .
W towarzystwie lodowej kostki z arbuza


i coś przepysznego tak , że dziwię się , że sama na to nie wpadłam ( podpatrzone u znajomych ) .

pomarańcze w cynamonie

pomarańcze pokrojone razem ze skórką ( której oczywiście nie jemy :)) i posypane dość mocno cynamonem . Rewelacja .







Bardzo owocowo i bardzo smacznie .

Stałam dzisiaj przy kasie w kolejce kupując banany. Za mną na taśmę pani położyła zapaczkowane 3 kurczaki . Na jednym dostrzegłam cenę 9,22 pln i tak mi się smutno zrobiło , że życie i cierpienie zwierzęcia ktoś kupuje za 9,22 ..... Nic oczywiście by nie zmieniło , gdyby cena opiewała na np 109,22 , wiadomo
Bo nie ma ceny za życie i za cierpienie , choćby to było " tylko " życie kurczaka.
Wolałabym żyć w świecie , gdzie ludzie nie zjadają innych żyjących istot .


dziękuję za :

- pachnący drobiazg od Siostry
- życzenia na dzień dziecka
- możliwość wyboru
- weganizm
- psią niepohamowaną radość
- owoce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz