sobota, 9 lipca 2011

Cukinia w cieście na lato w mieście ;)



Cukinia w pikantnym cieście

1 nieduża cukinia
mąka pełnoziarnista
łyżka mąki z ciecierzycy ( można pominąć ) 
sól, pieprz, kurkuma , zioła prowansalskie ( dość sporo )

Cukinię kroimy na cieniutkie plasterki , moje miały 0,5- 1 cm ; przygotowujemy ciasto z mąki i wody - ilość mąki ciężko mi podać bo zawsze gotuję na tzw. oko ;) , w każdym razie ciasto powinno być bardziej gęste niż naleśnikowe . Dodajemy przyprawy . Do miseczki z gotowym ciastem wrzucamy plasterki cukinii i nabierając łyżką cukinię umaczaną w cieście kładziemy na rozgrzany na patelni olej .
Najlepiej smakuje z surówką lub keczupem.





W dalszym ciągu większą część mojego jadłospisu stanowi surowe jedzenie :) To już minął miesiąc. Ale jem też niesurowe ( niewielkie ilości jeśli chodzi o procentowość jadłospisu ) , gotuję wegańsko i tym też się z Wami będę dzielić :)

Dziękuję za :

- bliskich
- wierność psią
- niebieskie obłoki
- codzienne zaczynanie od nowa
- małe radości
- aparat co coraz lepsze zdjęcia robi ;)

4 komentarze:

  1. dzisiaj to najadłam się jak mała świnka- baaaaaaardzo dużo, tak dużo, że lewo chodzę. Jutro będę robiła na obiad pastę, ale z ciekawości zrobię sobie z 4 takie krążki i zobaczę jak smakują.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary :) Mam nadzieję , że będą Ci smakowały wg tego przepisu :)
    Ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wegańskie ciepłe jedzonko i u mnie gości na stole od czasu do czasu, choć surowe to głównie co jem.
    Czasem chce mi się ciepłej zupy lub czegoś dobrego smażonego. Te krążki wypróbuje na pewno.
    Dziś mam szaszłyki z kotlecików z ryżu i marchewki. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedrona :) szaszłyki brzmią zachęcająco :)
    Też się staram na surowym bo sampoczucie znacznie lepsze :), ale małe pokusy nie są złe ;)
    uściski <3 :))

    OdpowiedzUsuń