wtorek, 5 lipca 2011

Surówka z rzodkiewki / RAW przygotowuje się szybko / surowe odchudza :)

:)

Niedawno spotkałam się ze stwierdzeniem ( gdzieś w sieci , nijak nie mogę sobie przypomnieć , gdzie ) , że dieta surowa jest dla ludzi , którzy mają mnóstwo czasu .
Sprawdziłam - nieprawda :) Ostatnio przygotowuję dania wegańskie lub witariańskie , więc mam jako takie rozeznanie ;) . Przygotowanie posiłku gotowanego , nawet prostego zajmuje minimum 30 minut , a surowego kilka . Nie mierzyłam czasu ale zrobienie szejka z myciem blendera to ze 3-4 minuty , sałatki do 10 minut, lody bananowe również w mgnieniu oka .

szybka surówka z rzodkiewki

kilka rzodkiewek , ogórek małosolny , szczypiorek , sól , pieprz , oliwa , sok z cytryny

wystarczy pokroić w plasterki i przyprawić :)




Już prawie miesiąc od kiedy zaczęłam przygodę z Raw . Nie jest to 100 % surowego , ale szacuję na jakieś 90-95 % . bezboleśnie i bezstresowo nie czując głodu schudłam dość sporo - dzisiaj zauważyłam o pół kilo mniej niż chciałam , więc schudłam za dużo ;)


Dziękuję za :

- ludzi bliskich sercu
- bloga i cudownych ludzi spotkanych przy okazji blogowania
- za Wasze piękne i inspirujące blogi
Ewcię z Jej cudowną pozytywną energią
- małe radości
- internet , bez którego nie byłoby tego co jest
- za lato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz