poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Surowe lody bananowo - borówkowe

Przełamałam lenistwo ;)  Dzięki Tobie Pangea , wspomniałaś o borówkach :)

2 duże zamrożone banany 
garść zamrożonych borówek ( borówka amerykańska )
 plus kilka niezamrożonych do dekoracji

Jeśli lubicie lody bardziej słodkie - dajcie bardzo dojrzałe banany .

Zamrożone owoce zmiksować blenderem , ozdobić i zajadać ze smakiem , najlepiej w towarzystwie miłej osoby ;)









dziękuję za :

- mrożoną kawę

- małe przyjemności
- za Siostrę :))
- pierwsze urodziny ( nie moje ;P )
- risotto bardzo smaczne
- pierwsze promyki słonka od wielu dni

7 komentarzy:

  1. Przepysznie wyglądają te lody :) A ja mam zapas bananów i borówek w zamrażarce jeszcze - zrobiłabym, ale trochę za zimno u mnie, poczekam na ocieplenie. Dlatego na razie moją alternatywą są te deserki.
    Tutaj jest zdjęcie wersji z polewą borówkową: http://i55.tinypic.com/2iwa6na.jpg - widać wióry z borówek, za krótko zblendowałam i jeszcze ten flash je uwydatnił.
    A tu wersja, którą przed chwilą zjadłam: http://i54.tinypic.com/r6wo4o.jpg - dwa dojrzałe banany, polewa zrobiona ze zmiksowanej połówki mango z garścią malin i ok. 30 ml wody. Całość posypana płatkami migdałów :). Dobre i bardzo sycące. Po takiej porcji ktoś kto lubi podjadać późnym wieczorem jak ja (co potem nie wychodzi mu na zdrowie niestety) nie tknie jedzenia aż do rana ;)

    pangea

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale pysznie wygląda Twój deser ! :) Ten z migdałami i mango musi być odlotowy .To chyba pomysł dla mnie na wieczory bo ja niestety mam ku temu wielką skłonność :)
    Prawda , zimno teraz , że po zjedzeniu lodów bananowych dostaje się gęsiej skórki ;)
    Cienkie to lato ...... przed chwilą chwaliłam pierwszy od tygodni przebłysk słonka a teraz parking pod blokiem tonie w kałużach......
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. skłonnośc ku podjadaniu wieczornemu miałam na myśli ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam jeszcze w wersji 'niesuroej' podprażyć migdałki na patelni :D pycha

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie nie wiem , dlaczego ja jeszcze nigdy nie jadłam prażonych migdałowych płatków... :)
    Musze to koniecznie nadrobić !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. witam:)

    mam wielka ochote na te lody tylko- jak zaczac? czy banany kroisz na kawalki i mrozisz w pojemniku? a potem z owocami miksujesz?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :))

    Obrane i pokrojone banany zamrażam ( na co najmniej kilka godzin )w woreczku albo pojemniku i dopiero miksuję z innymi owocami.
    Życzę smacznego :)))

    OdpowiedzUsuń