piątek, 13 maja 2011

Chichot losu czy piątek 13-stego?? nieco refleksyjnie

Nieładnie mnie blogger przywitał .

Zjadł mi trzy początkowe posty , w tym jeden " przywitalny " i dwa smakowite .

Dam mu szansę , może zwróci...........

obejrzałam film ZIEMIANIE
http://veg-tv.info/Earthlings

nic nie będzie już takie jak przedtem

ja , wegetarianka dotąd z ponad dwudziestoletnim stażem (w tym rok wegański ) ..........
niby wszystko wiem 
przez te lata mięso na sklepowej półce nie było dla mnie czymś co uznaję za pożywienie
było kawałkiem czyjegoś ciała 
wyroby ze skóry również itp itd
a teraz stało się to niewyobrażalnym krzykiem cierpienia zwierząt
nie myślałam , że aż tak
każdy człowiek powinien obejrzeć ten film 
i dopiero później podjąć decyzję 

dla mnie odwrotu już nie ma
powiem sama sobie : Witaj weganko !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz