niedziela, 29 maja 2011

inspiracje z Pizza Słońce - shake warzywny placki z kalafiora i surówka z kapusty

Surowości same pchają się w mój świat - najpierw blog Ewci a wczoraj zobaczyłam na stoliku pizzerii kartę z niesamowitymi koktajlami - mam to prawie " pod domem "

Sami zobaczcie


http://pizzaslonce.pl/cocktaile.html

Powstał warzywny shake
burak , seler , brokuł, sok z limonki , pomidor, lód,

Był to nasz pierwszy shake więc nie do końca wyszedł taki jak trzeba - za gęsty - zbyt dużo brokuła , ale dał dużego kopa energetycznego :))
Sycące !




Placki z kalafiora -potrawa z resztek

kawałek ugotowanego kalafiora
mąka z ciecierzycy
garść pestek prażonych słonecznika
woda , sól pieprz

kalafior podzielony na małe różyczki wymieszać z ciastem ( maka plus woda ) dodać słonecznik i przyprawy ; smażyć na oleju.



w zbliżeniu :




Surówka z białej młodej kapusty


1/2 główki kapusty poszatkować drobno ( zrobiłam to malakserem )  i posolić , dodać posiekany koperek i rzodkiewkę , posypać mielonym czerwonym pieprzem.




Dziękuję :

- że są osoby czytające tego bloga :))
- za inspiracje ( przeróżne )
- za wybaczanie
- za możliwości wyboru
- za muzykę
- za dzielnego towarzysza w pochłanianiu i robieniu dzisiejszego koktajlu ;))

2 komentarze:

  1. kochanie powiem ci ze jestes zuchem bo ja nie wie czy bym si odwazyla takiego szejka wypic:))) ja to tylko zilenine z owocami dam rade jak narazie , no i niektore surowe zupki. To co ty zrobilas to przyznam sie ze jest dla championow:))) zuch z ciebie niesamowity:)

    dziękuję:
    za miłość rozsypana dookoła
    za usmiech nieznajomych ludzi
    za mleko czekoladowe
    za wycieczki rowerowe
    za słoneczna pogodę
    i zimną cytrynowa wodę
    i ZA CIEBIE KOCHANIE I WSZYSTKICH PI,EKNYCH LUDZI przeze mnie poznanych - DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu Kochana :)) ten szejk to był prawdziwy hardcore baardzo trawiasty więc potraktowaliśmy go jako chrzest bojowy , teraz już wszystko będzie łatwe ;) zaraz na deser będziemy wcinać lody bananowo-pomarańczowe

    OdpowiedzUsuń